پشتیبانی از راه دور

پشتیبانی از راه دور

پشتیبانی از راه دور خدمت دیگری است که از طرف مرکز امداد رایانه کارا سورین به کاربران گرامی ارائه می گردد.

پشتیبانی از راه دور بدین صورت است که کاربر یک برنامه روی سیستم خود اجرا می کند که توسط آن کارشناسان شرکت می توانند به کامپیوتر کاربر وصل شده و مشکلات به وجود آمده را حل نمایند.

مزایای استفاده از پشتیبانی از راه دور:

۱-      کاهش هزینه ها

۲-      سرعت زیاد در خدمات

۳-      امنیت بالا

در چه شرایطی می توان ار این خدمات استفاده کرد؟

۱-      در شراطی که ایرادی در سیستم شما پیش امد که قادر به حل آن نبودید

۲-       در شرایطی هستید که نیاز مبرم به رفع ایراد به وجود امده دارید

۳-      در شرایطی که نیاز به نصب آنتی ویروس دارید

۴-      در شرایطی که نیاز به نصب نرم افزار دارید

۵-      در شرایطی که نیاز به بررسی کلی سیستم توسط یک کارشناس را دارید

۶-      در شرایطی که نیاز به مشاوره دارید و…

چگونه می توانم از این خدمات استفاده کنم؟

به راحتی می توانید از این خدمات استفاده نمایید فقط کافی است مطمئن شوید که سیستم شما به اینترنت وصل می باشد سپس برنامه  AnyDesk  را از اینجا دانلود نمایید.

به منظور ثبت سفارش اینجا کلیک نمایید.

برنامه دانلود شده  را بر روی سیستم نصب نموده و اجرا نمایید. با شرکت تماس گرفته و  your id و pass که توسط نرم افزار به شما ارائه می شود را به کارشناسان شرکت جهت اتصال به سیستم تان ارائه دهید.

پس از آن شما بنشینید و شاهد حل مشکلات کامپیوتری خود باشید.